alle / Nyhed / Tips

Brug nu pinterest!

Jeg vil opfordre alle til at bruge pinterest. Det er en sandfornøjelse hvis man snakke med en model , make-up artist eller/og stylist, og så de kan vise et moodboard via Pinterest, så man ved hvad stil/look man er ude i.

Men også det at man kan lave board (opslagstavle med billeder) i sammenarbejde med ens hold, så hele holdet kan følge med og udvikle ideen.

Og du kan pinne alle billeder fra nettet, ingen grænser 🙂

jeg har f.eks en ide board, som jeg plejer at sende ud til alle modeller jeg arbejder med så de kan udvælge hvilke stil de er ude i, og på den måde kan jeg videre udvikle på lige hendes ide. Du kan f.eks se min board here.

Men man kan også bruge etsy, hvis man søger unikke produkter til shootet.

 

Tak for du læste og husk det nu 😉

Skriv din kommentar :

