alle / Bag shootet

Lang pause nu “slut”…

Hej derude bag skærmen.

Ved jeg ikke har være aktiv på bloggen, men har bare ikke lige fået overskud til at skrive på bloggen, måske var lysten der ikke i en periode, men den er tilbage nu. Håber jeg jævnlig kan skrive om hvad jeg gå og laver 🙂

Når men her i går havde jeg den udsøgte fornøjelse af at lave billeder med smukke Isabella Cirnski fra Nordic model agency, og hold nu KÆFT, en smuk tøs !! WOW..

Hun var både smuk og Professionel og en sand fornøjelse at skyde. Det ikke sidste gang jeg skyder med modeller fra Nordic Model Agency og slet ikke med isabella 🙂

Make- up artist var Mona Florina, som jeg aldrig har arbejdet med før. Hun var meget perfektionistisk og sød, så det nok ikke sidste gang vores veje krydset, se hendes facebook side her 

Her er lidt bag om shootet.

 

Tusinde tak for  for du havde brugt tid på at læse mit indlæg og håber du tjekker min hjemmesider ud hvis du vil se de færdige resultater, når de kommer op 🙂

 

 

paypal donate

Skriv din kommentar :

