alle

Nye billeder.. endelig tilbage

Ved der har været stille fra min side i et stykke tid, dette skyldes der ikke har været så mange shoot på det seneste, men også start på nyt projekt.

Men her kommer lidt billeder fra et shoot jeg havde med smukke Josephine Dahl Christensen, og Mia Heiber Peich som make-up artist.

Vi lavede lidt indianer inspireret beauty shoot. herunder kan i se nogle af dem, resten kommer på min hjemmeside her om snart ellers imorgen 🙂

_DSC4526_1_DSC4323_1

 

Og vi sluttede af med nogle sjove og anderledes billeder, som vises herunder 🙂

 

This slideshow requires JavaScript.

Se bag shootet her 

Se alle billeder på min hjemmeside www.kimprasanna.dk

 

Tak for i læste og bruge tid på dette indlæg 🙂
Følg mig her gerne:
Hjemmeside: kimprasanna.dk

Twitter : @prasannakim

Instagram: kim_Prasanna

Facebook page: /kimprasannaphoto

500px : kimprasanna

Google+ : kim nielsen

paypal donate

Skriv din kommentar :

