alle / Bag shootet

Amazing but sad ending:)

Så havde jeg endelig Smukke Josefin johansson foran mit kamera, efter meget lang tid frem og tilbage snak om ideer og tidspunkter hvor vi begge kunne, da hun bor i Sverige.

Det endte så op med at vi begge havde tid igår. Og i den tid havde jeg så skaffet Eliza som stylist og director og Linh Nguyen som make-up artist.

Jeg vil sige som jeg altid siger om Eliza, hun er fantastisk til poses og elsker at arbejde med hende, da jeg elsker hendes stil og hendes arrangement i sit arbejde og i hvert job hun har. TOP professionel.

Linh klarede make-up så fantastisk, og er sikker på vi en dag nok skal komme til at arbejde igen i fremtiden 🙂

Det var første gang jeg skulle skyde billeder  i min kælder,  det var sku en sjov og lidt beskidt fornøjelse. Beton væge og beton GULV.

Det hele gik godt… jeg sluttede shoot af med at tabe mit kamera på beton gulv, da jeg skulle pakke mine ting sammen :/ så nu er spejlet gået i stykke  i mit kamera. Så nu stå det på undersøge hvad det vil koste at få lavet.

Men her er lidt bag shootet billeder :

 

 

tak for i læste og bruge tid på dette indlæg 🙂
Følg mig her gerne:
Hjemmeside: kimprasanna.dk

Twitter : @prasannakim

Instagram: kim_Prasanna

Facebook page: /kimprasannaphoto

500px : kimprasanna

Google+ : kim nielsen

paypal donate

Skriv din kommentar :

